tisdag 29 september 2009

Vackra kvinnor

Sarah Dawn Finer. Om jag vore en man eller lesbisk så hade jag velat ha en kvinna som Sarah Dawn Finer. Hon är så gudomligt vacker och hennes sångröst är fantastisk. I dom intervjuer jag hört med henne visar hon sig vara rolig och smart också. Hon är sexig. Och det brukar jag inte tycka om kvinnor. Men med Sarah får jag lov att göra ett undantag.



Lauren Graham Om jag vore tvungen att välja att ha någon annans utseende (varför jag nu vore tvingad, det vet jag inte) så skulle jag tveklöst välja att se ut som Lauren Graham. Hon är så himla snygg och har ett personligt och charmigt utseende. En av dom snyggaste kvinnorna i världen enligt mig.

3 kommentarer:

Annica sa...

Ja, och Sarah är otroligt snäll och trevlig privat också..=) Kram

Emmas Hörna sa...

Aha, du känner henne? Hälsa från mig då hihi :)) Kram

Annica sa...

Ne, men jag har träffat henne några ggr..Innan hon slog igenom va hon med i RENT och då umgicks jag med dom och va med uppe i Umeå..Sen har jag träffat henne på lite fester i Sthlm. Vi har gemensamma vänner!! Kram