söndag 27 september 2009

Toppenkväll!


Nu är klockan snart 3 på natten. Har rätt nyligt kommit hem och så fick jag för mig att blogga. Jag och Carina såg filmen "The Ugly Truth" och vi garvade järnet! Väldigt rolig film, kanske väl många sexanspelningar om man är känslig för sånt, men jag tyckte även dom var extremt roliga i just denna film. Och Gerard Butler......även om han i denna film från början spelade en mansgris så kan det inte hjälpas: han är Guds gåva till kvinnorna. SÅ het. Oj. Oj. Oj.


Sen blev det Bishops Arms och det var en riktigt trevlig kväll alltså! :) Några goda öl, jäkligt roligt sällskap (tack Carina!!!) och fin pubstämning. Inga "ljusblå skjort-killar" som är snobbiga inte. Och sköna samtalsämnen hela kvällen, bara en sån sak!!! ;) Nu ska jag äta en ost- och skinkmacka och sen sussa. Godnatt!

2 kommentarer:

lisa sa...

Hej emma. Vilken härlig kväll det låter som! Ni verkar ha trevligt du och dina vänner. Åh sånna kvällar kan jag sakna lite..blir ju inte så ofta som du förstår. Är så kul att du bloggar, jag är en trogen läsare :0) Kram på dej

Emmas Hörna sa...

Hej gumman! Ja vi har det ofta väldigt trevligt :) Förstår att det inte blir såna kvällar så ofta för dig nej, blir ju ett lite annat liv att vara småbarnsförälder jämfört med att vara singel i stan :)Synd du bor så långt borta! Hade varit så kul att få umgås med dig igen, vi hade ju så rooligt i Norge! :) Kul att du är trogen läsare, det är jag i din blogg med! Blev så glad när jag fick höra att du hade en blogg, den är så mysig! Kram