måndag 14 september 2009

Dagen som gått. . .


Idag hade jag gruvat mig lite för några saker på jobbet. Inte alls så farligt mycket, men bara lite sådär ni vet, så man liksom längtar tills det är gjort. Och nästan alltid när jag känner så, då är det som jag gruvat mig för en baggis när det väl kommer till kritan. Så var det idag.


Nu är klockan strax över 23 och jag är supertrött men det tar emot att natta redan nu, eftersom jag jobbar kväll imorrn och får sovmorgon. Jag har inte förstått att man KAN lägga sig i tid, om man är trött, trots sovmorgon dagen efter. Men det kommer väl till insikt nångång det med kanske.... Eller också inte. Nattuggleri är en livsstil :)

2 kommentarer:

lisa sa...

hej! åh vi är så trötta här på kvällarna, vi lägger oss alltid före 22 tror jag. men det är lite tråkigt också för kvällen försvinner så snabbt men samtidigt är det ju inte helt fel att sova heller.. zzzzzzzzzzz Vi hörs! Kram

Emmas Hörna sa...

Jo det är ju olika det där. Med småbarn förstår jag ju att det blir tidigare kvällar! :) Dessutom tror jag ju vi får lika mycket vaken-tid, men du får mer tid på morgonen och jag mer på kvällen. :) Sov sött nu ;) Kram