onsdag 2 september 2009

Oj, vilken dag...

Nu är kl 00.14 och det har hunnit bli 2 september, så nu är dagen jag skriver om precis slut.

Förra natten så blev jag magsjuk och sov nästan ingenting på hela natten. Jag tror dock att det var en allergisk reaktion, jag tror jag fått i mig för mycket mjölkprodukter....inte bra.

Som tur var så hade jag precis lovat en kollega att byta pass, från morgon till kväll. Så jag fick sova någon timme på morgonen/fm. För jag gick och jobbade ändå, jag tror inte det var magsjuka så det smittar. Men oj vad trött och illamående jag varit idag. Inte alls kul...

När jag kom hem fick jag dock flera mysiga sms från olika personer, så det höjde mitt humör väldigt mycket. :))

Nu ska jag väl snart vara tillräckligt nervarvad för att kunna sussa, hoppas jag. Godnatt!

2 kommentarer:

lisa sa...

ojojoj emma va jobbigt för dej! Man här ju som en trasa efteråt. Nu ska jag ta mina töser och åka till åhlens och kolla på tyg. Kram

Emmas Hörna sa...

Ja precis, verkligen som en urvriden trasa... Men idag mår jag så mycket bättre, härligt. Ha en bra dag Lisa! :) Kram