onsdag 16 september 2009

Mobilkrångel och kvällsmys

Jag fick hjälp av en vänlig herre på Telia och jag slapp känna mig dum överhuvudtaget. Bra. Men han föreslog att jag skulle göra en uppgradering för mobilen, på nätet, för att se om det bara var mjukvaran som var trasig. Så jag gick hem och gjorde det och ca hälften av alla fel är nu åtgärdade. MEN, det är ju även fel på hårdvaran så det blir till att besöka Telia imorgon igen och bli av med mobilen i ca en månad (så sa han) för reparation. Suck. Nya grejer funkar ju skitkasst.
Idag är det onsdag, men eftersom jag jobbar i helgen och är ledig nu istället, så är det mer som lördagkväll för mig nu. Så jag funderade på vilket lördagsmys jag ska ha ikväll och fick som förslag någon god ost och ett glas vin. Ett bra förslag, det klubbar vi!

Inga kommentarer: