tisdag 8 september 2009

Mina underbara vänner.


Igår sen jag lagt mig så började jag tänka på att jag har så många helt otroligt underbara vänner! Det är helt galet vad jag är glad att dom finns! Vad hade jag gjort utan dom?? Jag har aldrig tagit förgivet att jag ska ha så många kompisar och jag är så tacksam för alla. Vissa står mig ju riktigt nära och vet allt och känner mig så otroligt väl, både bra och dåliga sidor hos mig. :)

Igår fick jag sms av tre av mina närmsta vänner, med anledning av det som gjorde mig så jäkla arg i helgen.
M har levt sig in i detta sen det började, för hon var med då, och hon var nog minst lika arg som jag och skulle också försöka släppa det eftersom jag gjort det :) Så underbart skönt med fullkomlig förståelse!!

C frågade hur det hade gått och kommer alltid, alltid med kloka ord och peppning! Jag tar alltid till mig det hon säger, för hon är klok den kvinnan :)

Sen på kvällen fick jag ett sms av J där hon undrade lite om det som hänt. Hon skrev sen några uppmuntrande ord som svar och det värmde enormt i hjärtat! :)

Detta är endast tre av mina fantastiska vänner, tänk att jag har flera som är precis lika underbara!

Nu måste jag nämna "law of attraction" igen (ur "The Secret" som jag skrivit om förut). Jag har faktiskt alltid, sen jag var barn, haft ganska lätt att skaffa vänner. Jag har alltid blivit väldigt nära vän med åtminstone en person i en klass/arbetsplats/annan grupp. Det har alltid följt mig och jag har sällan varit orolig för att jag ska vara utan vänner. Eftersom jag alltid tänkt positivt där så har det fortsatt så. Så därför ska jag ju självklart försöka tänka, känna, handla positivt även inom det området i mitt liv, där det inte alls har flutit på lika bra. Lättare sagt än gjort, men jag ger mig aldrig! :)

Inga kommentarer: