lördag 26 september 2009

Den pratande babyn...

Inatt drömde jag att jag fått en bebis och var så lycklig. När jag pussade och kramade den nyfödda bebisen så säger den plötsligt: "Nu fick jag en kram". Jag blir jätteförvånad och berättar det här för min kompis Jessica. Och hon säger att hon har en kusin som också har en baby som kunde prata då den var rätt nyfödd. Och barnet pratar på som tusan. Sen säger jag till babyn: "Men tänk att du blev överintelligent, du som har en mamma som inte är så värst intelligent". Sen vaknade jag. Haha, vad taskig jag var mot mig själv i drömmen då :)

Ikväll blir det öl på Bishops Arms och så bio! Perfekt, precis vad jag kände för denna lördag. Är inte på nattklubbshumör just idag. Vi ska se "The Ugly Truth". Det ser jag fram emot, hoppas den är bra! Nu ska jag tvätta klart, ta en promenad, handla och laga nån god middag.

Inga kommentarer: