måndag 15 februari 2010

Släkten är inte värst - släkten är roligast

Har varit på stan och lunchat med pappa och lillasyster idag. Det märks att vi hör till samma familj, för vi har likadan humor och jag skrattar alltid så mycket då jag umgås med schläkta! (Sen är även dom "ingifta" släktingarna himla roliga, som en extra bonus).

Idag under vår lunch pratade vi om vilka yrken som var trevligast och fråga mig inte hur, men vi kom fram till detta: Pensionär eller hund. Sen pratade vi om vilka motionsformer som var roligast och det blev: Sitta på en motionscykel och äta bakelse. Fast det där med att sitta på motionscykeln var inte så populärt egentligen. Det bästa vore att sitta bredvid och se någon annan cykla och samtidigt äta nåt gott.

3 kommentarer:

Annica sa...

Hahahahaha!!!

Helena sa...

:-) Härligt att kunna skratta tillsammans!

Veronica sa...

LOL

Yrke: hund

Jag tror det får bli min framtidsvision... :-) Pensionär känns väldigt avlägset - men välbehövligt ibland.