lördag 6 februari 2010

Ryggskott!!!


Tusan, jag har fått ryggskott. . . För första gången i mitt liv. Har haft lite småont rätt länge och så har det accelererat och idag har det varit värre än nånsin. Har jobbat idag och lyften som annars är smidiga har gjort svinont och lyften som brukar kännas tunga har varit olidliga. Sen jag kom hem har det blivit värre och när jag nyss skulle ta mig till toaletten så skrek jag högt av smärta när jag till slut lyckades ta mig upp. Skulle ha jobbat imorgon också, men det går ju bara inte. Håller tummarna att det blir bättre, för på måndag ska jag jobba natt och det kan ju vara en hyfsad start att börja röra mig normalt igen. Har hört mig för och man ska tydligen röra på sig så normalt som möjligt, så mycket man klarar. Just nu går det knappt. . . AJ. SOM. FAN.


Nu ska jag trösta mig med melodifestivalen!

2 kommentarer:

Helena sa...

Men fy, stackars dig!! Det är ett helsike när ryggen strejkar verkligen. Hoppas du blir bättre snart, för det är verkligen jättejobbigt när man har så där ont.
*kryapådigkram*

Emmas Hörna sa...

Tack snälla du! Ja det är ett helsike, rätt uttryck! :) Kram tillbaks