fredag 12 februari 2010

Mysig film!


It´s Complicated var en väldigt trevlig film som ger en ett leende på läpparna. Romantiska komedier är ju som dom är, det är liksom ett koncept och man kan ofta räkna ut vad som ska hända. Men jag gillar sånt och jag älskar filmer som man blir glad av. Sen finns det urusla romantiska komedier också såklart, men den här hörde till dom bättre! Bra skådespelare och jag skrattade högt flera gånger. Underbara Meryl Streep, hon har blivit en favorit för mig på senare år.

2 kommentarer:

lisa sa...

hej emma! Va kul med ett filtips. Tror jag ska hyra den på väg hem fr jobbet idag. Tror edet kan vara en film i min smak. Ha en bra dag! Kram

Emmas Hörna sa...

Hej Lisa! Ja du kommer säkert gilla filmen, du också :) Den finns nog inte att hyra än, för jag såg den på bio häromdagen. Men man vet ju aldrig, nuförtiden kommer dom ju ut på dvd väldigt snabbt efter biopremiären och den här har gått på bio ett tag. Kram :)