söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag


Idag händer inget särskilt alls. Jag är lite dagen-efter-seg och har ont i ryggen och har tagit mig en minikort promenad och lite dagsljus och frisk luft. Chattar med en kompis på MSN nu och han påminner mig om att jag ska använda spikmatta för min onda rygg. Det har jag ju tänkt göra, men glömt.

Det var jättekul igår, först på middag med Lina, Pivar och Elin. Lina hade gjort supergod mat! Sen var det inflyttningsfest hos Andrea, med roliga lekar och party, party. Hade himla kul hela kvällen. Vi avslutade den på Plaza, där vi skakade loss ett tag på dansgolvet.

Jag tyckte jag tog det lugnt igår, men har lite mer ont i ryggen idag än jag hade igår eftermiddag. Inte bra. Men för tusan, jag ska bli bra snart.

Ha en fin söndag och hjärtedag! Puss och kram!

2 kommentarer:

Kent Livendahl sa...

Kram på alla hjärtans dag från farsan!
Bra att du hade kul igår. Lite seg idag skriver du men ibland kostar det att ligga på topp. Jag tycker att det är roligt att läsa din blogg. Du är en flitig bloggare!
Ska in till stan på måndag och kanske fika eller nåt med Lina. Hur har du det imorgon?
Kram från Kenta

Emmas Hörna sa...

Tack pappsen! Vad roligt att höra att du gillar min lilla blogg :) Jo, lite seghet får man som sagt räkna med när man är partyprinsessa...

Jag är ledig imorrn, så då vill jag gärna fika med er. Kul! Vi hörs. Kramar