torsdag 25 februari 2010

Män

Det här med förhållanden till män kan vara svårt ibland, men jag har de senaste åren gått efter några grundregler. Bara man lyckas hålla sig till dessa så är det inte så komplicerat. Någon annan har, liksom jag, insett detta och sammanställt 5 hemligheter för ett lyckat och fungerande förhållande:

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet.

2. Det är viktigt att hitta en man som får dig att skratta.

3. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.

4. Det är viktigt att hitta en man som du kan lita på och som aldrig ljuger för dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.


3 kommentarer:

Hella sa...

Vilka visdomsord!
Kanske skulle ha tänkt på det innan man beställde livstids prenumeration.... ;-D

Helena sa...

Hahaha...mitt i prick! :) Fast jag ska erkänna att jag är tämligen nöjd med den enda karl jag har, han prickar i stort sätt in på det mesta på listan faktiskt!

Emmas Hörna sa...

Hmmm livstidsprenumeration kan ju vara ett alternativ förstås, om man får tag i ett riktigt bra exemplar. Tål att tänkas på. Tack för tipset Hella och Helena!