fredag 12 februari 2010

Tjejmiddag och tantkomedi

Tjejmiddagen igår var supermysig. Jättegod mat, underbara vänner och jag vann en vinflaska i lotteriet. Fick födelsedagspresenter i efterskott också, av guddottern Nike och hela hennes familj. En ljuslyktegrej som man hänger på väggen, med tre lyktor för värmeljus. Precis i min smak! Sen hade Nike gjort ett armband av träpärlor, hur vackert som helst. Det ska jag ha varje gång jag vill vara extra fin!

Ikväll blir det middag ute och sen bio. Vi ska se "It´s Complicated" med Meryl Streep och Alec Baldwin. Den är säkert bra. Läste just att någon recensent kallat genren för "tantkomedi" och vafan det passar väl mig. Känner mig just nu som en tant med ryggbesvär och tandvärk. Suck. Men jag ska bli bra och känna mig ung och stark igen! Så är det bara!

Inga kommentarer: