söndag 28 februari 2010

Söndag...

...och en mycket typisk sådan också. Jag har tagit det väldigt soft idag. Skulle göra ett ryck och gå och handla inför veckan men kollade igenom kyl, frys och skafferi och har bra mat inför morgondagen, så jag skjuter upp handlingen också. Snacka om söndagsslö.

Igår var det fest hos Elin och gud vad vi skrattade hela kvällen! Inte varje dag man skrattar så mycket, så länge och så hjärtligt. Tack för det underbara tjejer! :)

Den kommande veckan ska bli en väldigt bra och ambitiös träningsvecka hade jag tänkt. Veckan som varit blev lite strulig med extrajobb och oplanerat nattjobb osv. Jag hann träna två gånger iallafall och det är ju bra. Men nu vill jag köra lite seriöst med två styrketräningspass och två konditionspass. Ska boka in det i kalendern så blir det av. Jag gillar att komma iväg på gymmet mitt på dagen om jag ska träna styrka, för då är det lite färre människor där. För jag vägrar att vänta på maskiner. När jag ska köra kondition kan jag lika gärna göra det på kvällen, för då är det bara kul att det är folkigt.

Inga kommentarer: