måndag 1 februari 2010

Award!


Har fått en award av gulliga Helena! Tack för det! :)


Kreativ Blogg Award

1. Kopiera awarden på din blogg.

2. Länka till personen som gett dig awarden.

3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.

4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.

5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta.


Sju fakta om mig själv:


* När jag var barn drömde jag om att bli sjöman.


* När jag var 23 år tågluffade jag ensam i Europa i en månad.


* Jag har aldrig ens testat att varken röka eller snusa.


* Jag har stått på en färja på Storsjön i full storm och sjungit "Till Havs" med full röststyrka och trott jag var ensam där ute. Vilket jag inte var. . . . . . .


* Jag har extrem råttfobi (då räknas även möss, illrar, nästan marsvin...osv). Har nästan blivit överkörd två gånger det otäcka året då det sprang möss på trottoarerna här i stan. Jag sprang i panik ut på vägen för att inte vara i närheten av den otäcka musen.


* Jag blir tillfälligt förälskad i Tommy Körberg varje gång han sjunger.


* Jag har en dröm om att starta eget företag och ska göra det när tiden är inne.


Ni som får nomineringen av mig behöver inte känna något tvång att föra det vidare, jag vill bara visa min uppskattning: Lisa Erica Annica Drömmarnas berg Cayas sandslott

6 kommentarer:

Stella sa...

Tack så mycket! Roligt, jag ska se om jag får tid att knåpa ihop lite fakta

Olov sa...

Oj, starta eget! Det hade jag ingen aning om.

Emmas Hörna sa...

Jo du, brollan... Jag kontaktar dig när jag ska börja anställa :)

Olov sa...

Jag kan sjunga och steppa och jazza! :-)

lisa sa...

Tack emma, gulligt! Det var kul att läsa det du skrev om dej!
kramar från söder

Helena sa...

Hehe, härligt att det är fler än jag som gjort lite crazy saker, och kan le åt det i efterhand. :-)

Önskar dig en trevlig helg!

*kram*