torsdag 22 oktober 2009

Träning ja...vad var det nu igen?

Hmm, jag har inte tränat en enda gång i veckan! Då har jag tre dagar på mig att träna mina två pass som är mitt minimum varje vecka. Kan bli körigt det. Imorrn jobbar jag till 22, så i så fall får jag träna innan jobbet. Ska väl packa inför det redan nu kanske, så blir det av. Sen får jag träna ett pass på lördag också, innan tjejmiddagen. För på söndag blir det nog en seg förmiddag och förhoppningsvis en upptagen eftermiddag/kväll :)

Varför är jag så "opepp" att träna nu då? Jag är peppad i teorin, men jag har bara struntat i att ta mig iväg då det väl gäller. Har varit rätt myket annat iofs.....men som sagt, ofta handlar det mest om prioritering, så det där håller inte. Kan inte ens lura mig själv ;) Två pass på en vecka hinner jag alltid med, om jag inte är sjuk eller bortrest. Punkt slut. Så det här får jag styra upp nu!

Inga kommentarer: