söndag 11 oktober 2009

Lyckad helg :)

Nu har jag kommit tillbaka till stan igen. Har haft en superlyckad helg, med fest och tjo och tjim och klackarna i taket :) Igår var det Fredriks fest i Stugun och idag var jag i Hallen för att fira mammsen och farmor som fyller år nästa söndag. Hur mysigt som helst. Alla syskonbarnen var där också och dom är ju världens goaste!!

Festen igår var rolig och bra ordnad. Skrattade mycket den kvällen kan jag säga!! :) Vi kom tillbaka till stan vid ett-tiden så då drog jag och Malin en repa på Plaza. Och där fick jag en uppriktig och bra ursäkt av personen jag var så arg på förut. Jag såg honom men jag har ju släppt det där så jag lät det bara vara. Men då kom han fram och bad om ursäkt, förklarade sig och erkände att han gjort fel och att han skämdes för det. Och då förlåter jag mer än gärna! Så det var ju skönt faktiskt.

Idag har jag återigen insett att jag har världens mest underbara, roliga, knasiga, tokiga och fina familj och släkt :) Med dom "ingifta" medräknade såklart! :) Gud vad jag har skrattat ikväll! Och när storasyster tar fram näsflöjten, ja då är kvällen räddad hahaha :)

Inga kommentarer: