fredag 16 oktober 2009

Gynning


Hehe jag diggar faktiskt Carolina Gynning. Man kan lätt ta henne för en korkad bimbo. Men hon är absolut inte korkad, hon har humor och en skön stil. Hon är ju inte en av dom smartaste i Sverige, men jag tycker hon mer är som en helt vanlig tjej. Har sina ljusa stunder och ibland ett litet "blonde moment" :) Och såna kommer ju fram oftare när man är så rakt på sak och spontan som hon alltid är. Sånt tycker jag är så roligt! Gynning är inte det minsta elak i sin ärlighet och rakhet, hon bara ÄR som hon är...jämt!

Ett skönt, spontant citat från henne som jag garvade åt, när det handlade om att tjejen var längre än killen: "Äsch, hon kan ta av sig klackarna. Och när man ligger ner så är man lika långa, det är det som är så himla bra!!" Haha... Hon är för skön :)

2 kommentarer:

Stella sa...

Jaa, jag gillar henne också!! Hon är inte alls som alla andra bystiga blondisar som vill vara med på tv. Cool tjej!

Emmas Hörna sa...

Men visst är hon! :)