fredag 9 oktober 2009

Henrik Fexeus

Var på en föreställning med Henrik Fexeus ikväll. Det känns som att jag inte kan skriva mer än så nästan.....för det var en totalt förbluffande upplevelse!!! Han gjorde saker som är helt omöjliga egentligen. Fattar bara inte HUR??!! :)) Snacka om skicklig. Är så glad att jag fick vara med om det. Var helt upprymd efteråt och mamma (som jag gick dit med) och Lina och Per (som också var på föreställningen) följde med mig hem en kort sväng för att prata om det hela. :) Det var nog behövligt!

Just nu känner jag mig lite....tom.... på nåt konstigt sätt. Jobbigt. Men det lär väl gå över efter en natts sömn kanske. Hoppas det. Imorgon har jag jättemycket att göra. Just nu känner jag nog mest bara för att krypa ner under täcket och aldrig mer komma fram igen. Hade varit mysigt att följa med mamma till Hallen ikväll. Det är nog det enda jag känner för just nu, förutom att gömma mig under täcket då... ;) Sitta hemma hos mamma och pappa och bara vara.... Men det gick inte, för jag har så mycket annat för mig i helgen. På söndag ska jag dit iallafall, för att fira mamma som fyller 60 om en vecka, men som är bortrest på själva födelsedagen. Farmor, Sara, Erik, Jesper och Lukas kommer dit också!! Myspys!! :)) Godnatt!

Inga kommentarer: