fredag 16 oktober 2009

Aj min mage...

Ikväll har jag bara suttit och legat i soffan och sett Idol och kvidit lite med jämna mellanrum...har mått illa och haft ont i magen precis hela dagen... Suck... Min brukare var också lite så igår så det är kanske nåt som går. Hoppas det går över till imorgon för då ska jag ju jobba igen. Det är så kämpigt när man inte mår bra. Nu ska jag se vem som ryker i Idol, sen sova... Jag tror det blir Camilla som får åka hem, och hoppas nästan på det också. Hon är lite charmig, men hon berör mig minst då hon uppträder. Ikväll var Peter Jihde charmigast av alla! :))

2 kommentarer:

Annica sa...

Hahaha...Håller med! Han är så härlig och den där Camilla blir jag bara irreterad på..Plus att hon va utklädd tll en falukorv igår...:P Krya på dig...Kram

Emmas Hörna sa...

Hahaha falukorv.. Jag vet att du inte är ensam om att reta dig på Camilla, fråga min lillasyster ;) Jag stör mig inte på henne, men hon är liksom rätt trist på nåt sätt.. Kram :)