torsdag 15 oktober 2009

En tillfällig gäst i mitt liv...

Det finns en Man som för drygt ett år sedan plötsligt kom in i mitt liv. En sagolikt underbar tid. Men underbart är kort och han försvann lika överrumplande som han dök upp. Men jag har endast ljuvliga minnen från den tiden och jag kommer alltid minnas allt med glädje. Såg ett foto av honom nu och exakt alla minnen bara sköljde över mig....och det är total lycka det, men samtidigt liite frustration eftersom han inte längre är här. Så fort jag pratar om honom, ser en bild av honom, eller träffar på honom så blir jag röd om kinderna, kokhet, får hjärtklappning och kan inte låta bli att le... Oj oj oj...oj oj....oj... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att Du skriver om mig! ;)

Kram
Bo

Emmas Hörna sa...

Hahaha hmm ja.... ;) Kram