onsdag 21 oktober 2009

Lunch på stan


Nu har jag nyss lunchat med min kära vän, fröken Olsson :) Vi åt på Pause. Lika trevligt som alltid! Jag åt deras goda GI-meny. Perfekt att dom har ett sånt bra alternativ. Vi tog vår vanliga lilla tur på stan efteråt och båda brukar alltid hitta massa kul att köpa. Likaså idag, men skillnaden var att idag höll vi faktiskt båda hårt i plånboken, så det blev inga inköp. Men jag är så sugen på heminredningssaker för tillfället. Hittade en jättefin bordsduk på Indiska, söta kökshanddukar på Åhléns, fina kuddar på Hemtex osv.....ljusstakar, blockljus, gardiner.... Otroligt att jag lyckades avstå från att handla. Det har redan varit stora extrautgifter denna månad nämligen.

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, det finns så mycket fint man skulle vilja köpa till hemmet!! :)

Tack för uppmuntrande ord i min blogg, vad glad jag blir!! Det värmer verkligen! :)
Önskar dig lycka till med din viktminskning också!