onsdag 30 juni 2010

Lite pinsamt

Gjorde precis bort mig för tre av mina grannar. Var på väg in i entrén och spelade musik så högt i min mp3 så jag hörde inget annat. Då tyckte jag att det kom in någon genom porten och vände mig om. Men det var ingen där och så vände jag mig om igen och gick då rakt in i en kvinna med barnvagn och skrek till för jag blev så rädd. Hur högt jag skrek vet jag inte eftersom musiken dånade i mina öron. Det var dessutom en kille som kom från tvättstugan precis då, plus en kille som gick in i hissen. Alla kollade på mig när jag försökte förklara hur rädd jag blev och att jag spelade så hög musik och allt vad det var jag svamlade om. Alla tre såg mycket roade ut, så det är ju positivt att man kan roa sina medmänniskor med sin klantighet iallafall. ;)

5 kommentarer:

Marita sa...

Hahaha...ja ibland är det den enda tröst man har när man gjort bort sig att man i alla fall kan glädja andra...:) Och det är ju inte så tokigt!

Annica sa...

Hahahaha!!! Jade nog aldrig slutat skratta om jag sett det..Satt och as garvade här hemma bara av tanken...hihi!Min humor...

Emmas Hörna sa...

Hahaha vad härligt att jag fick roa er två också då! Haha jag vet Annica, det är bra humor det! :)

Veronica sa...

Tack for den Emma, jag spottade nyss vatten over skrivbordet nar jag laste inlagget for jag blev sa full i skratt! : ) Jag kan precis tanka mig hur du borjada rabbla forklaringar, ha ha ha!

Emmas Hörna sa...

Veronica, sorry för spottet på ditt skrivbord då hahaha :) Ja du, det är väldigt typiskt mig det här. :) Kraam!