söndag 6 juni 2010

Älska ljusa sommarkvällar!

Ofta kan det vara lite motigt att ta sig ut på långpromenad (om man inte har sällskap, vill säga)även om jag vet att jag mår så bra av det. Men som det varit nu senaste veckan så kan jag istället inte motstå vara ute och gå och lyssna på musik på kvällskvisten. Det är ju så vackert med solen som glittrar på Storsjön på kvällen, så det gör ont. Det är ingen värme och det blåser, men det gör inget.

Har ju varit så förbaskat förkyld nu, så jag har ju inte orkat varje dag. Idag blev jag helt slut av att ta en dusch och gå ut på stan. Men nu är det sådär vackert ute igen, så jag måste ta fram mp3:n och snöra på mig träningsskorna och gå en runda. Får väl gå i sakta mak... :)

1 kommentar:

Marita sa...

Ja oj, vad man hade rört på sig om det alltid varit så här underbart...;)