onsdag 2 juni 2010

Host!

Fy sjutton vad jag blev förkyld då...

Eller så är det en kombination av förkylning och allergi. Allt har satt sig i bröstet liksom. Har svårt att andas och hostar tills jag är helt slut. Jag ska jobba två nätter nu egentligen, men jag ringde precis till jobbet och talade om läget. Så dom skulle försöka få tag i någon som jobbar istället för mig. Men jag vet hur svårt det kan vara, så om det absolut inte går så sa jag att då går jag och jobbar ändå. Jag mår ju inte dåligt i övrigt, det är bara hosta. Och detta bröt ut sist jag jobbade, så med tanke på smittorisken så har jag väl förmodligen redan smittats :/

Den här dagen kommer i vilket fall bara bestå i att vila, dricka vatten och kurera mig. Så får vi se vad natten består av.

2 kommentarer:

Marita sa...

Naw, stackare. Krya på dig!!!

Emmas Hörna sa...

Tack söta du! Jag hoppas jag blir kry fort, för det här var inget roligt...