måndag 28 juni 2010

Hett hett hett

Puh vad varmt det var ute nu. Underbart med massor av sol och värme! Det behöver vi mer än nånsin efter den stränga vargavintern. Jag var tvungen att gå in och svalka mig och fylla på vattenflaskan för tredje gången, så jag passar på att skriva lite.

Midsommarhelgen var lika härlig som min semester i övrigt varit! På självaste aftonen var det fest hos Annika och Urban. Vi körde en 6-kamp och åt och drack gott och skrattade mest hela tiden! Hur kul och trevligt som helst var det! :) Sen fick jag mysigt besök på midsommardagen, så jag har mått som en prinsessa hela helgen verkligen.

Nu har jag tre dagar kvar av min semester, del 1. Dom återstående dagarna blir det bl.a. middagsträff med Malla och så ska jag hälsa på Jessica och hennes goa familj.

Livet är härligt! :)

2 kommentarer:

Marita sa...

Ja visst är livet härligt, alldeles underbart t o m :)

Emmas Hörna sa...

Mycket underbart! :)