fredag 7 augusti 2009

Tillbaka i stan igen

Idag är det strålande solsken och riktig sommarvärme. Härligt.

Jag och lillsyrran har lekt med Jesper och Lukas idag medans deras mamma (storsyrran) gjorde några ärenden på stan.

Men nu är jag hemma i min lägenhet igen efter några jättemysiga dagar i Hallen. Hann träffa föräldrar, farmor, alla syskon och alla syskonbarn. Underbart.

Ikväll tar min semester slut för i sommar. då är det en veckas nattjobb som gäller. Känns konstigt. Hann knappt fatta att jag hade semester och nu är den slut. Men jag klagar inte, jag har haft det jättebra! Underbart är kort.
Puss och kram ♥

2 kommentarer:

Annica sa...

Jag har min sista semesterdag imorgon..*suck*..
Kram

Emmas Hörna sa...

Ja du, det känns lite vemodigt att semestern är över. Men jag försöker se det positiva, allt kul man gjort :) Plus att det är jäkligt skönt att man HAR ett jobb att komma tillbaka till. Vore värre annars! Men söndagsångesten är inte att leka med, därför var det nästan skönt att börja på en fredag. Kram /E