fredag 14 augusti 2009

Lite låg...

Idag är jag lite nere av någon helt oförklarlig anledning. Jag har inget att vara ledsen över och jag mår egentligen bra. Men jag har nära till tårar och vill bara lyssna på soft musik...

Har haft en rätt galen och skitkul tid ett bra tag nu, med semester och fest och massa roligt umgänge med massa folk. Kanske bara är en landningsdag, nu när jag har gått från den intensiva perioden, sen kastats rakt in i tuffa arbetspass och nu ledig.

Det är bara att acceptera att såna här dagar får finnas och veta att imorgon är det nya tag igen. Sitter nu och lyssnar på underbara Elton Johns "Something about the way you look tonight" och låter tårarna strömma bäst dom vill. Så mycket underbar musik den mannen har skapat. Det är helt otroligt.

And I can´t explain, but it´s something about the way you look tonight, takes my breathe away... Älskar den textraden. Och längtar efter lycklig kärlek då jag hör den. Längtar längtar...

2 kommentarer:

lisa sa...

Hej emmagumman! Sånna dagar har verkligen jag med ibland. JAg tycker alltid det är väldigt vemodigt när sommaren börjar ta slut och allt drar igång igen. JObb och det där.. Kram på dej!

Emmas Hörna sa...

Hej goa Lisa! Ja man får sina svackor ibland, men det går ju alltid över som tur är :) Massa kramar till dig!