torsdag 27 augusti 2009

En ledig dag.

Dagarna går fort.... Redan kväll. Det var skönt att sova ut inatt, allt känns så mycket lättare när man fått sömn. Tänker på alla småbarnsföräldrar som inte får sova riktigt på måånga månader... Vad det måste vara kämpigt!

Min vän Carina bjöd på lunch idag, så trevligt!! :) Vegetarisk buffé blev det. Oj så proppmätt man kan bli. Sen shoppade jag lite på väg hem från stan....i farten typ... ;) En tröja, två krukväxter och tre blockljus hoppade liksom på mig då jag gick förbi så jag var ju tvungen att köpa...... Sen lite sånt annat som hårtoning, duschtvål, schampoo osv....inte lika roligt att handla. Mer nödvändigt.

Ikväll blir det till att mysa i soffan med värmeljus och te. Lite "Vänner" ska jag se på TV och sen har jag en film från Lovefilm som jag inte sett fastän jag fick den för flera veckor sen. Myspys.

Sänder varma tankar till Ärke som somnade in idag... :´(

Inga kommentarer: