måndag 10 augusti 2009

Nystart!

Idag ska jag äntligen komma igång med träningen igen. Ska bli så underbart skönt att få röra på sig och svettas!

Måndagar känns faktiskt bra dag att köra igång på. Har ju haft ett semesteruppehåll även med träning. I alla hälsotidningar och sånt (jag älskar att läsa dom, men däremot är jag sämre på att följa alla goda råd) står det att man inte alls behöver skippa träning och nyttig mat bara för att man har semester.

Men jag vet inte jag... Under min semester har jag faktiskt prioriterat bort träningen för annat kul. Och inte har jag varit hälsosam då det gäller mat och dryck direkt....snarare precis tvärtom ;) Och jag har faktiskt inte minsta dåligt samvete för det heller. Sån är jag. Men då tycker jag att det är desto härligare att dra igång med det sundare livet nu!

Inga kommentarer: