söndag 16 augusti 2009

Efter regn kommer solsken!

Hade en totalt lyckad lördag, som vände mitt humör till det bättre igen. Jag och Carina hade i veckan bestämt oss för lite festligheter, så jag bjöd över henne på middag. Vi hade verkligen såå roligt som alltid. Efter mat och dryck och djupa och lätta samtal så gick vi till Plaza och partajade på hela natten. Lyckat från början till slut. Min kloka vän Carina har sagt till mig att man träffar dom människorna som man behöver i sitt liv just då. Detta stämmer mycket bra! Så nu sitter jag här i soffan med ett stort leende på läpparna och inser att det är sant som man säger: Efter regn kommer solsken!

2 kommentarer:

Erica sa...

Så är det Emma! Efter regn kommer solsken :))
Ha det bäst! Kram Erica

Emmas Hörna sa...

Absolut :) Kramar till dig!