onsdag 12 augusti 2009

"And right here is where you start paying - in sweat!"

Var grymt peppad att träna idag. Körde ett tufft konditionspass på drygt en timme! Som min systerson Lukas skulle ha sagt: Yyeeaahhh!!!

Så gudomligt skönt det är att svettas som en gris när man tränar. Efteråt mår man som en prinsessa och förstår inte varför det överhuvudtaget kan vara svårt att ta sig iväg på träning ibland!

Nu blir det en god middag och sen ska jag försöka sova nån timme, så jag orkar jobba natt.
Puss och kram på er! <3

2 kommentarer:

Erica sa...

Duktig tjej!! Men det är svårt att ta sig iväg. Är snart två veckor sedan jag tränade..:S Inte bra! Men verkligen skönt när man tar sig iväg som sagt! Kram Erica

Emmas Hörna sa...

Ja det ÄR ju svårt att ta sig iväg. Det är så konstigt, eftersom jag alltid mår så BRA och är så glad när jag tränar regelbundet.

Jag tränade ju inte på hela TRE veckor då jag hade semester. Men det är bara att ta nya tag sen ju!

Vad tränar du? Lycka till med att köra igång igen. :) Kram