torsdag 13 augusti 2009

Drömmer mig bort. . .


Sitter och är trött efter allt nattjobbande och kan inte riktigt ta mig för nånting förutom att sitta vid datorn.


Fick inspiration av min vän Lisa till att kolla upp var man kan få manikyr utförd...och hamnade då på Skönhetscenters hemsida. Där har jag varit förut och vaxat benen och det var ju inte direkt någon trevlig upplevelse, men bra blev det! Gillar stället och personalen där.


Så nu sitter jag och läser om alla sköna behandlingar dom ger och drömmer mig bort...ansiktsmassage, härligt lyxiga krämer och inpackningar....mmm.... :) Det får bli när jag får lite mer kosing på mitt stackars konto som blivit drabbat av semester, shopping, Yran m.m.


Ska nog ta en varm dusch nu och lägga en ansiktsmask själv...göra hårinpackning...använda min väldoftande scrub på hela kroppen... Underbart. Så får det bli :)

Inga kommentarer: