söndag 30 augusti 2009

Helgen...

Igår vaknade jag fly förbannad över ett visst uteblivet svar. Ilskan rann av mig precis lika snabbt som den kommit då jag fick som jag ville.... Jag är verkligen en humörmänniska, trots att jag ofta får höra att jag är så lugn... Men när jag väl blir arg så är det så extremt. Men det som är bra är att det går över sjukt snabbt. Är aldrig långsur heller.

Tur att humöret blev på topp igen, för jag och Carina och Malin skulle gå ut på en liten pubrunda på kvällen. Tyvärr blev Carina dålig så hon kunde inte följa... :( Men jag och Malin tog en helkväll och hade lika roligt som alltid! :) Det blev Plaza för vi hade hört att Marmeladorkestern skulle spela där, men det var ett annat band. Dom var hyfsat bra men spelade väl inte några favoritlåtar direkt. Men vi hade kul ändå! Blev bjuden på nåt riktigt starkt i baren som brände skönt i halsen, oj oj... :)

Och kvällen avslutades på det allra bästa sätt... Synd att det ska vara så mycket som är komplicerat inom ett visst område i mitt liv bara. Men jag ska ta tillvara på allt underbart som jag får och rätt vad det är så kanske allt löser sig. :) Får allt ta och tänka positivt och tro på tankens kraft, eftersom det alltid fungerar. Det är faktiskt otroligt att man kan styra sitt eget öde så. Sen jag läste boken "The Secret" så har jag fått mycket som jag vill ha, bara genom att tänka positivt på det och tro på att jag kommer få det jag vill. Dom gånger då det inte riktigt fungerat är när jag inte helhjärtat trott på det.

Ikväll var jag värdinna för Partylight och hade ett sånt där homeparty. Det var mysigt! :) Köpte mig lite ljus och några hudvårdsprodukter. Det doftar ju så otroligt gott! Nu sitter jag här i lugnet med tända ljus och lyssnar på soft musik och lääääängtar..... :) Suck...

Inga kommentarer: