onsdag 26 augusti 2009

:´(


Nu blev jag riktigt ledsen. Det är så sorgligt.... En av mina bästa vänners hund är sjuk och beslutet har tagits, han ska få somna in imorgon. Tycker så otroligt synd om C, för jag vet att denna underbara hund betyder så mycket för henne. Då jag aldrig haft något eget husdjur så är denna fina hund den jag alltid haft närmast mitt hjärta. Sen jag fick veta detta så har jag inte kunnat sluta gråta. Både för min älskade kompis skull och för att jag älskar och kommer sakna den finaste vovven i världen så mycket...... Det är bara så extremt sorgligt :´(

Älskade finaste, underbaraste....

2 kommentarer:

Annica sa...

Ne, va tråkigt!!=( D är d värsta med att ha djur...Att dom inte kan vara med oss hela tiden..=´( Ge henne en stor stöd kram från mig!Kram

Emmas Hörna sa...

Ja så tråkigt... :( Kram