måndag 24 augusti 2009

Lyckad födelsedagsfest! :)

Hade bara hur kul som helst på den stora festen i lördags! Tjejerna hade ordnat det suveränt bra med massa roliga lekar, god mat och dryck och ja, ALLT var toppen! Älskar såna fester, det finns inget roligare. Ska lägga in bilderna sen. Det blev några iallafall, trots en krånglande kamera på mobilen.

SUCK, jag måste gå till Telia och lämna in den för lagning. Köpte den ju nyss och tycker då inte att den borde krångla redan. Dessutom gruvar jag mig så in i bängen att gå till en Teliabutik för att få hjälp. Det är så pestigt, jag blir alltid så stressad och bortkommen på såna affärer haha... :) Det var så skönt att beställa min telefon via nätet!

Snart ska jag gå och jobba natt igen. Sitter nu och lyssnar på underbara "Only You" med Joshua Radin. Jag och Lina spelade och sjöng den låten, m.fl., i stämmor med piano som komp, innan vi åkte från Hallen till stan idag. Det är så mysigt att sjunga och spela med Lina. Och det var alldeles för längesen! Men nu blev det av. Vi var dock så blödiga idag så vi bara snyftade åt alla låtar och framförallt texter haha... :) Men mysigt var det!! Åh jag har en så underbar familj, det var så kul att träffa mamma och pappa och Lina hela helgen.

Har oroat mig för något under några dagar nu, vilket nog var droppen som fick bägaren att rinna över i fredags då jag skulle iväg till Hallen. Men jag bröt ihop och gick vidare ;) Kändes väldigt bra att komma hem då också. Igår kunde jag dock pusta ut och allt är som det ska :) Skönt.

2 kommentarer:

lisa sa...

hej! Tråkigt att höra att du varit ledsen. Livet går upp och ner, jag märker det hela tiden.Skönt att du har en så go familj. Jag har verkligen det också, de är underbara! Här om kvällen när jag kändemej gråtfärdig åkte jag hem till mamma och pappa och åt lite plommonkräm med grädde och pratade lite. Det var skönt. Va roligt att ha en syster att sjunga med!!
Kram på dej

Emmas Hörna sa...

Jamen precis Lisa, en bra familj är mer än guld värd! Det lät ju hur bra som helst med plommonkräm och prat med föräldrarna, bra kur när man är ledsen. Du har så rätt, livet går verkligen upp och ner. Skönt att ha nära och kära med sig i alla lägen. Stor kram till dig goa Lisa!