måndag 1 juni 2009

Sol, jobb, sol, jobb...

Har jobbat kvällar denna pingsthelg då solen strålat över oss som aldrig förr. Jo som förr, men det var längesen det var riktigt sommarväder, men nu kom sommaren!

Trots jobb så har jag fått vara ute och fått sol på nosen. Och trots jobb så unnade jag mig en spontanpubkväll med Malin på lördagen. Bestämde mig alldeles innan jag slutade jobba att jag ville gå ut en sväng på stan, det är så härligt att njuta av sommarkvällen. Så jag susade hem kl 22 och hoppade in i duschen, bytte om, sminkade mig och gick upp och mötte Malin på stan kl 22.50. Inte illa! :) Det var trevligt att få träffa lite folk och slappna av med en öl, trots att det var jobbhelg. Sånt behöver man ibland!

Synd bara att jag har missat att fira två födelsedagar och Mors Dag denna helg. Men Lovan ska jag fira i veckan istället, hon fyllde 4 år i lördags! Min underbara lilla brorsdotter som är så charmig att man smälter totalt som faster. <3

Jaha, nu är klockan över midnatt och det är 1 juni! Sommar även i kalendern nu då. :)

Inga kommentarer: