måndag 8 juni 2009

Yes!!


Masade mig iväg för att träna idag. Tvekade en sekund men insåg snabbt att det inte var något att ens fundera över, eftersom träningen förra veckan blev lite sisådär. . .


Och det var tur att jag kom iväg, för jag kunde öka på vikter på nästan alla maskiner idag! Jag kände mig jättestark och det var så otroligt peppande att se att min träning gett resultat. Det kan hända att träningsvärken kommer imorgon, men det tar jag lätt.


Har inte vägt mig på länge nu, för jag har inte haft någon lust till det. Jag känner på kläder och ser med ögonen om det går åt rätt håll eller inte. Men nu har jag bestämt att jag ska väga mig om ca två veckor. Då ska det bli spännande att se vilken siffra vågen visar.


Nu ska jag laga mat. Det blir mitt favoritrecept på kyckling.

Puss och kram <3

1 kommentar:

Erica sa...

You go girl! Verkligen bra gjort av dig att ta dig iväg! Kram Erica