onsdag 3 juni 2009

Aj.

Idag har jag gjort något mycket ovanligt. Jag har ringt och beställt läkartid. Det vill jag aldrig göra, jag kanske har någon form av läkarskräck, jag vet inte.

I november förra året så fick jag helt oväntat bara jätteont i höger fot och det satt i till jul ungefär. Jag haltade runt och tänkte hela tiden låta någon läkare kolla vad det var, men det blev aldrig av och sen gick det över.

Sen i februari/mars nånting, fick jag jätteont i båda fötterna, fast på ett helt annat sätt. När jag inte använt dom på ett tag, tex under natten, då kan jag inte gå på dom, det gör så himla ont alltså. Till slut när jag tvingat mig att gå så släpper det efter ett tag. Likadant om jag suttit i mer än en kvart, då får jag ont då jag ska gå på dom igen. Och detta har blivit väldigt mycket värre dom senaste dagarna. Så nu måste jag verkligen kolla upp det. Höra vad en läkare har att säga om saken och se om jag kan få hjälp.

Inga kommentarer: