onsdag 17 juni 2009

Nike :)


Det har varit en bra period för spontanträffar nu ett tag. Jag har varit ledig när folk som bor utanför stan, har kommit in och velat ta en fika eller lunch osv...


Ett av dom lyckade tillfällena var när min underbara vän Cilla och hennes urgulliga dotter Nike ville ses då dom skulle shoppa lite. Nike är min guddotter. Hon är så otroligt go och söt den tjejen alltså!


På bilden så har hon en liten lekpaus med gudmor medans mamman passar på att kolla in en affär. Observera dom sprillans nya sandalerna som hon köpt en kvart tidigare. Nike undrade om jag hade några såna. Det har jag inte och då föreslog hon att jag skulle köpa likadana. För det fanns nog större. För dom som hon hade köpt trodde hon skulle vara lite för små för mig. :)

3 kommentarer:

Erica sa...

Vilken go tjej! Blev det några sandaler då Emma ;)? kram Erica

Emmas Hörna sa...

Ja hon är otroligt go! :) Inga sandaler inhandlade ännu, men man vet aldrig, det kanske blir :) Kram!

Anonym sa...

Va söt dom är dom små!! Klart ni ska ha lika..;) Kram //Annica