söndag 7 juni 2009

Skön helg.

Har haft en mycket trivsam helg! Igår fyllde en av mina bästa vänner år. Malin. :) Så vi firade henne på kvällen och hon hade gjort buffe´med diverse supergoda rätter! Det blev en mysig kväll med många skratt som alltid. Vi var två som gick vidare ut i natten sedan, jag och själva födelsedagsbarnet. Vi tog en öl på en pub men det blev en lugn kväll. Men mysig!

Idag sov jag rätt länge, det var så skönt att sova ut. Sedan tog jag en promenad i regnrusket för att rösta och handla lite. Kändes skönt att ha lagt sin röst, jag var väldigt säker på mitt val till slut.

Och så avlsutades söndagen med att jag och Sara åkte till Sunne kyrka för att lyssna till kören Decibel där vår kompis Lotta är med och sjunger. Otroligt bra konsert. Mycket bra arrangemang och själva kören är ju proffsig. Vi var så nöjda att vi tog oss iväg!

Inga kommentarer: