söndag 28 juni 2009

Barndomsvänner :)


I veckan hade jag en supermysig heldag med mina underbara vänner Jessica, Cecilia och Veronica. Vi insåg att det var säkert flera år sedan vi träffades alla samtidigt. Veronica bor i London så det blir inte så ofta vi ses allihop, men det känns alltid som att vi sågs dagen innan liksom. Vi bara fortsätter där vi var sist och vi tjafsar och käbblas som vanligt bara efter några minuter haha :) Det är kärleksfullt gnabb dock. Den dagen kan jag leva på länge, men oj vad tomt det blev på kvällen sen vi skilts åt. Lyckades fånga två av tre på foto, vilket var ett under för alla var så ovilliga att vara med på kort. (vilket jag förstår, för jag är exakt likadan själv, det är bättre att vara bakom kameran!).
Puss på er Cilla, Jecka och Vippus, jag älskar er! <3

3 kommentarer:

Veronica sa...

Ja visst var det en underbar dag - fast vad myggbiten man blev!! Jag har supersexiga röda sönderbitna märken över hela ryggen... Men det var det värt! Puss och kram från en Londonbo till Österåsen, Stugun och 'hu uppöne Frösöbrua'. : )

Anonym sa...

Va mysigt...D är nåt speciellt med barndomsvänner...Kram//Annica

Emmas Hörna sa...

Veronica: Aj aj, jag klarade mig rätt bra då, jag fick två myggbett bara. Antar att du är framme i London nu. Längtar tills nästa gång vi ses!! Puss och kram!

Annica: Jamen visst är det!! Det är värdefullt det. Kram!