tisdag 9 juni 2009

Lovan! :)

Idag frågade brorsan om jag kunde vara barnvakt till Lovisa en stund nu på kvällen. Lovisa är min 4-åriga brorsdotter. Toppen att jag inte jobbade sent så jag fick umgås med henne! Jag var supertrött innan dom kom, när jag precis kommit hem från jobbet. Men bara efter nån minut med Lovisa så blev jag pigg!! Hon är så rolig och underhållande och söt och underbar. Vi skrattade mest hela tiden vi. :)

Lovan påminde mig om att jag har ett litet piano och hon undrade var det kunde finnas. Det fanns i garderoben och efter mycket om och men hittade jag även sladden och adaptern, som dock inte funkade. Men med hjälp av sex stycken batterier så kunde vi spela järnet sen! :)
Väldigt underhållande kväll då Lovisa bjöd på förstklassig sång, dans och musik! Hon hade med sig glass och strutar och strössel i mängder, så vi gjorde varsin glass också. Vi var väl båda överens om att vi gärna hade fortsatt lekt när brorsan och Monika kom och hämtade, men vi får väl ses snart igen istället. :)
Puss och kram <3

Inga kommentarer: