torsdag 11 juni 2009

Rubrik? Tja..va ska man hitt på?

Inatt sov jag väldigt oroligt, jag kände mig dödstrött hela natten men vaknade stup i kvarten. Tur att jag har varit ledig idag. Vaknade och kände mig helt urlakad. Mensvärk, huvudvärk, magont och ja...ont i precis hela kroppen. Men det är ju något som går över på någon dag, så det är bara att härda ut.

Malin O skulle komma in till stan idag och undrade om jag ville ta en fika/lunch. Perfekt, då fick jag göra något roligt idag. Har varit så ofantligt trött och seg och konstig idag, så hade det inte varit för att någon hörde av sig så hade jag inte orkat mig iväg på något.

Efter lunchen shoppade vi lite och jag köpte ett till Monroe-glas och ett litet sött vinställ med plats för fyra flaskor. Det är i korgmaterial, svart. Gillade det verkligen. Ska ta en bild sen när jag har inhandlat fyra vinpavor att ställa där. :)

Lyssnar på musik på Spotify nu och har hittat gamla godinglåtar som jag hade på kasettband då jag var liten. Fredrik Willstrand!!! Haha..underbart. Snacka om att jag tyckte det bandet var bra då jag gick i mellanstadiet. Snygg var han också med sitt sprayade, stylade hår och axelvaddar i kavajen som var så stora att han såg ut som en rugbyspelare ungefär. Och låtarna "Det faller regn i tidens hav" och "Varje hjärtas detektiv" var ju ena riktiga höjdare det ;) Men jag tror att man måste ha älskat dom i tolvårsåldern då dom var nya för att nånsin kunna uppskatta dom. Det är vad jag tror alltså! ;) Oj, nu kommer låten "Natten är ung", vilken partylåt. Haha!

Puss och kram <3

Inga kommentarer: