söndag 2 oktober 2011

Stora känslor

Nu är jag tillbaka i Fagersta efter en supermysig helg i Hallen! Jag och Micke åkte upp i fredags och passade på att fira pappas födelsedag som var på lördagen, men även Linas som nyss har varit och mammas som snart kommer. Alltså, jag älskar min familj så otroligt mycket. Lina skrev på facebook om kärleken i familjen och jag håller med om att den är så trygg och fantastisk som den bara kan bli. Jag är så otroligt lycklig och har så mycket kärlek omkring mig och i mig. Jag önskar att precis alla kunde få uppleva det. Då hade det inte funnits lika mycket elände i världen.


Nu sitter jag och har musikstund för mig själv. Min älskling har åkt och jobbat natt. Och uppfylld av graviditeten som jag är, så har jag börjat lyssna på Carolas skiva med bl.a. vaggvisor ("Sov på min arm - sånger för stora och små" heter albumet). Oj oj oj så rörd jag blir och jag gråter floder när jag försöker sjunga med. Mina favoriter just nu är "Lyckeliten" och "Jag sjunger godnatt".

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja, tänk så viktigt det är med nära och kära! Blir glad av att läsa detta inlägg. :) Kram

Emmas Hörna sa...

Härligt Helena! :) Ja nära och kära är det viktigaste av allt. Kram!