söndag 16 oktober 2011

Sköna söndag

Skulle börja skriva ett inlägg men känner nu hur hungern river och bebisarna sparkar hej vilt i magen... Så jag måste gå och äta! Vet inte om det är så för alla, men jag kallar detta för gravidhunger. Från att känna sig helt normal till att, på en sekund, vara så hungrig så man tror knappt att man klarar att ta sig till matbordet innan man svälter ihjäl!
Efter lite matintag ska vi åka till Avesta för att eventuellt köpa en soffa på Jysk. Hoppas den vi vill ha finns kvar! Söndagsmys.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Sådär blir jag med. Över lag äter jag mer. Nu tex, en jättetsllrik gröt macka kaffe, om typ en timme hungrig igen! Hur gick det m soffan? Kram

Emmas Hörna sa...

Haha jag läste din kommentar imorse i sängen via mobilen. Oj vad jag blev sugen på gröt!
Jo det gick finfint med soffan, den är på plats nu! :) Micke fick bära och skruva medans jag lagade mat. Perfekt arbetsfördelning enligt mig! :) Kram