lördag 22 oktober 2011

Tacksam

Sitter just nu i underbara Hallen och får mysa med familj och vänner i över en vecka. Det är kärlek det! Nästa helg ska vi till Västerbotten för att vara med på systerdottern Linneas dop! Ska bli så underbart att äntligen få träffa släktens lilla nykomling samt att träffa alla andra underbaringar såklart! :) Saknar Micke som är i Skåne nu, men skönt att jag då får träffa massa andra människor som jag älskar. Det är fascinerande hur man vänjer sig. Förut kunde det gå många veckor emellan mina och Mickes träffar. Nu är jag redan van vid att träffa honom hela tiden så att vi ska vara ifrån varandra i över en vecka känns som en hel evighet! Men det positiva är ju att jag verkligen har någon att älska så mycket så jag saknar honom så. Jag känner mig nykär lite nu och då, fortfarande. :)

2 kommentarer:

mammaE sa...

Det är trevligt att du trivs i Hallen och gulligt att du saknar Micke.

Emmas Hörna sa...

:) Ja jag har ju så många av er fina i mitt liv!