onsdag 7 september 2011

Regn och rusk



Idag strilar regnet ner oavbrutet. Jag älskar det! Jag är less på sommar och värme nu. Jag skämtar inte ens. Jag vet att många kanske chockas nu... Men jag vet också att det finns fler tokar som tycker som jag (t.e.x. a´Annica Olsson från Hall´n). Jag blir på gott humör när jag tittar ut och det är grått och regnigt. Jag njöt av att höra att det både blåste och regnade utanför, när jag vaknade vid fyratiden imorse (alltså, jag somnade om igen). Jag blir så peppad att pyssla hemma då. Nu ska jag plocka fram och plocka undan och packa upp och packa ner. Sen blir det en sallad till middag (det har jag längtat efter) med fetaost, kalamataoliver, pasta, rödlök, brödkrutonger, gurka, tomat. Det ska bli gott!

(Hmm, medans jag skrev det här inlägget slutade det regna och solen kom fram igen. Ja ja, solen är härlig den också.)

2 kommentarer:

Annica sa...

Hahaha!!! Jajjemen de tysche je..Ju mer regn och rusk destu mysigare!!!!=)
Kram på de Eijme..

Emmas Hörna sa...

Men de e väl fullgrett de! :) Kram tillbaks!