söndag 4 september 2011

Huslig



Jag har helt seriöst fått två nya intressen. Skura (!!) och laga mat. Jag går verkligen igång på att skura golv, diskbänk, badkar, handfat osv... Har det också med gravivitetshormoner att göra tro?? :) Sen att räkna ut någon god middag, handla och laga mat är också något jag tycker är skitkul nuförtiden. Fast det sistnämnda har jag i och för sig alltid tyckt varit kul. Kanske inte själva handlingen, men planering och matlagning. Idag blir det champinjonsoppa och till det blir det knaperstekt bacon, röd paprika och vitlöksbröd.


I helgen har vi varit på födelsedagsfest i Skinnskatteberg med övernattning. Mycket trevligt! Ha en mysig söndagkväll, kära läsare!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Ha, ha - gravivitetshormoner... Nej, nu ska jag inte vara sån. Det låter som att du har det toppen och trivs jättebra. Jättekul! Det är inte utan att man blir lite avis. Sitter förresten och tittar på Tack för musiken och skymtar vår gamle vän Per Björling emellanåt! Skoj!

Ha det gott! Kram!!!

Emmas Hörna sa...

Hehe ja jag är också inne på att det är graviditetshormoner endast... ;) Jag såg ockå precis att det var repris på det programmet och fick syn på Björling! Jättekul! :) Hoppas du också har det bra Veronique! Kramar

Lisa sa...

Va roligt att du trivs emma. Bra att du gillar att städa, jag vill veta knepet! Kanintebara vara hormonerna för jag känner inte riktigt så.Mina hormoner gör att jag säger ifrån mkt mer på jobbet, kanßke på gott mest, behövere träna på det!
Fått tid för ul?

Emmas Hörna sa...

Men Lisa, jag hade nog inte varit lika pigg på att skura om jag hade jobbat som du gör!! Jag är ju för tillfället arbetslös. Bra att du säger ifrån dig jobb, jag vet ju vilket tempo ni kör i! Hälsan för dig och bebisen i magen går först. Ja jag har tid 14 september! Spännande! :) Kram