onsdag 30 december 2009

Några av årets höjdare


Ingen rangordning och endast ett litet urval av alla sköna saker som hänt år 2009!


*Min storasysters bröllop som avslutade förra året och inledde detta!


* Mitt medlemskap på Gold´s Gym. Hade tränat ännu mindre om det inte vore för det.


* Att jag kommit närmare några av mina vänner. Och har kvar dom som redan var väldigt nära.


* Att jag har fått en mer positiv inställning till det mesta.


* Att jag kommit ännu närmare mina helt underbara syskonbarn.


* Att jag är på god väg att acceptera mig själv helt och hållet, oavsett storlek...

* Några tillfälliga gäster i mitt liv som betytt mer än jag trodde och gett mig mer än dom visste.

*Att jag har min underbara familj och mina underbara vänner!



2 kommentarer:

Annica sa...

Men här händer d int mkt...;)

Emmas Hörna sa...

Vad menar du..?